onsdag 27 juni 2012


Då har jag hunnit träna, bära hem tungt från affären och lasta okring i tvättstugan. Tidigare idag så fick jag en sån där riktig tröttattack och kände bara att jag inte för allt i världen ville träna för jag var så trött, tillfälligt deppig över att inte få trycka i mig min favoritmat (och det är ju bra det för det måste man ju inte göra bara för det är gott, Vips så skulle kilona smyga sig tillbaka då) och för att jag känner mig så svullen. Men jag tog mig i kragen för jag vet att jag ångrar mig om jag låter bli att träna med flit. Nu är jag som sagt väldigt nöjd med mig själv, både för att jag lät bli att ta extra smakisar av min favoritmat (det är aldrig något problem med annan mat alls!) och för att jag faktiskt gjorde det där träningspasset.
 
Imorgon kan jag troligtvis inte träna zumba på dagen som jag hade vela för jag ska med Olivers dagmamma, Marcus, Leo och de andra barnen till skansen. Men på ett sätt kanske det är bra att jag inte tränar direkt imorgon igen, för jag har så himla ont i ryggen så det kanske är bra med några timmars vila.
 
Och angående smärtan i ryggen så tror jag som jag sa tidigare att det beror på att jag är trött i musklerna nu av all träning och viktnedgången. Jag tränade rygg och mage idag här hemma med dvdn Platt mage och stark rygg. Den var helt okay faktiskt
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar